de eerste indrukken

31 oktober 2014 - Bangkok, Thailand

Hee iedereen!

Na een veel te lange(ere) vlucht kwam ik dan eindelijk aan in Bangkok. Int vliegtuig al de nodige mensen ontmoet natuurlijk, waaronder Joyce(30) uit Ermelo (ja echt!)

Een Nederlandse vader met Thais kind van 1,5 naast mij..( gelukkig was t tliefste kind van de wereld want t gaf geen kick.  Vader was wel spraakzaam en heeft me alvast de nodige tips gegeven.

Zoals, ga met de trein naar t centrum van Bangkok. En tijdens het benen strekken hoorde ik dat samen met Joyce van nog iemand.

Eenmaal aangekomen op Kohsan road, kan ik maar 1 voorlopige conclusie trekken: Bah wat is dit een smerige stad zeg.. Kan amper ademhalen. Morgen nog tempels en dan maar eens bepalen wat de volgende bestemming is..

1. Priyanka:
    31 oktober 2014
    Ohhh wat een toeval, wel super leuk dat je nu al iemand hebt leren kennen!!
  2. Mam:
    31 oktober 2014
    hoi schat, ga je voor langere tijd met Joyce op pad of had zij een totaal andere reis gepland.
    wat was er met die tempels?
  3. Iris:
    1 november 2014
    Bah! Niet ademen... En tof dat je gelijk tips van die mensen krijgt :)
  4. Donna:
    1 november 2014
    Ohhh toen (heel lang geleden) wij in Bangkok waren hadden wij al zo'n last van die smerige lucht, regel maar snel een mondkapje ;-)
    Veel plezier El, doe je voorzichtig? X
  5. Eveline:
    2 november 2014
    Wat super leuk om jou reis te volgen! :)
    Ik geloof dat ik bij joyce in de klas/zelfde jaar mavo heb gezeten... Mooie foto's ook! Geniet ervan daar! X
  6. Iris:
    7 november 2014
    Oh! Joyce Thielen! Dat klopt Eveline :)