op naar noord thailand

2 november 2014 - Ayutthaya, Thailand

Gisteren stond het verkennen van bangkok op de planning. Na een nogal onrustige nacht (ben middenin de nacht verhuist naar een ander hostel) besloten joyce (mijn huidige reismaatje) en ik de boel lopend te gaan verkennen.

Helaas vielen we 100. Meter verder al bijna flauw van het gebrek aan lucht en d overdosis aan luchtvochtigheid. Dus werden we over gehaald om met de tuktuk mee te gaan. Hoewel dit best wel even slikken was gezien de verkeerssituatie toch maar gewoon gedaan..

Chauffeur zou ons langs  de 3 belangrijkste tempels brengen en.. Naar een toeristenbureau. Voor.. Jaja .20 Bath oftewel 0.50 cent. te mooi om waar te zijn.. Maar ach, we hoefden niet te lopen. Hij probeerde ons nog wel langs wat andere attracties te krijgen.. Zo hebben we dus ook nog een boottochten gemaakt.. Maar al met al had ik het voor geen goud willen missen. Een echt bangkok ervaring zeg maar.

Bij het toeristenbureau hebben we overigens een waarschijnlijk veel te dure tour geboekt.. Maar er is een festival in Chang Mai waar we graag heen willen dus..

Vandaag naar Ayuttahaya gereden en daar wat tempels en ruïnes bezocht. Nu zitten we in n heerlijk guesthouse en morgen gaan we naar Sukhotai. Weer n stukje verder naar t noorden.

1. Ernette:
    2 november 2014
    Leuk hoor meis, ik vind ook geweldig dat je al met Joyce rond reist.
    xxx
  2. Priyanka:
    2 november 2014
    Dan moet het hotel wel heel erg slecht zijn geweest haha welkom in Azië. Dus je gaat eerst naar de wc en dan pas ga je douchen... Tip haha veel plezier!!!
  3. Dorien:
    4 november 2014
    Klinkt goed en fijn dat je iemand hebt om mee op te reizen
    Gr Dorus
  4. Ryan:
    Heey Elly!!
    Super zeg mooie foto's ook :) ziet er geweldig uit! Enjoy xx
  5. Kristel:
    Heej Elly,

Ziet er goed uit. Mooie foto's :)
    Have fun!