Luang Prabang

18 november 2014 - Luang Prabang, Laos

Maandag hebben  we heerlijk uitgeslapen. Tijdens het ontbijt kreeg ik een berichtje van Jeff (de Canadees). Hij had gezien dat we in Luang Prabang waren. Dus besloten te meeten en een tuktuk te pakken naar Tad Sae, 1 van de 2 watervallen die je gezien moet hebben. Nou dat was ook zo! Was echt prachtig!! Het korte boottochten erheen was al geweldig.
We zijn vervolgens helemaal omhoog gelopen en later een frisse duik genomen. Had echt even een geluksmomentje daar. (Uiteraard de hele tijd al, maar dit was bijzonder).

In het guesthouse kwamen 4 Nederlanders binnenlopen, die eigenlijk al de hele reis een dag achterlopen en overal tegen komen. We hadden ze alleen nog niet echt gesproken. Omdat we zelf die avond ervoor een beetje flabberguested waren door de nieuwe manier van eten, namen we mee op sleeptouw. Vervolgens weer naar Utopia geweest. Hierna zouden we nog wat kletsen op t kruispunt, maar we konden natuurlijk nergens meer een biertje krijgen. Of toch wel? Jahoor, een  mannetje stapt op zijn scootertje en was binnen 5 minuten terug met een koud biertje. Fantastisch!

De volgende dag zijn we met zijn 12en (van de slowboatgroep) naar de kuang si (de grote waterval) gegaan. Ik val in herhaling, maar ook dit was werkelijk geweldig. Het schijnt de mooiste van ZO Azië te zijn. Ook hier weer gezwommen. Rond 17.00 uur zijn we naar Utopia gegaan voor Sunset yoga. Ik dacht als ik t dan eens wil proberen kan het maar beter met uitzicht op de Mekong tijdens de zonsondergang. Was enorm pittig! ( balans enzo is niet echt mijn sterkste punt) Wel leuk om een keer uit te proberen, maar daar blijft het bij. Vervolgens nog heerlijk gerelaxed bij utopia op onze laatste avond.
 Nest stop: Vang Vieng!

1. Priyanka:
    19 november 2014
    Tis gewoon niet leuk meer hoe jaloers ik hier allemaal van wordt.. Kan me zo inleven in het leven daar :))
  2. Mam:
    20 november 2014
    leuk jurkje heb je aan op dat bruggetje.
    xxx mam