Reacties
Reacties 101 - 150 van 212
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Janneke Bakkenes | Een reis om nooit te vergeten. Hopelijk is het inmiddels… | 29 jan. '15 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Jammer, toch geen 5 weken zonneschijn, maar ik lees… | 26 jan. '15 |
| Iris | Lijkt me inderdaad heel bijzonder met de schildpadden!… | 26 jan. '15 |
| Janneke Bakkenes | Zo gauw er een nieuw berichtje van jouw komt leest… | 25 jan. '15 |
| Ernette Mandersloot | Hoi hoi..mooi hoor is het daar tot hoe lang blijft… | 23 jan. '15 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Leuke kaart. Maak veel foto,s. Hou de zon in de gaten.(rood)… | 22 jan. '15 |
| Kitty | Jullie durven wel te gokken zeg. En niet alleen op… | 22 jan. '15 |
| Dirk Hoefman | Ha helden, ik heb wel iets met wilde dieren ( hert,… | 16 jan. '15 |
| Ernette Mandersloot | Hoi hoi, ik vind het weer zo grappig hoe je dat schrijft… | 14 jan. '15 |
| Ernette Mandersloot | Hoi hoi, ik vind het weer zo grappig hoe je dat schrijft… | 14 jan. '15 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Ik whatsappte nog : is de camper wel waterdicht? Hoe… | 14 jan. '15 |
| Lies Snel - Klein Gotink | kogr. Liesala's, leguanen maar waar zijn de skippy's… | 11 jan. '15 |
| Lies Snel - Klein Gotink | ja Elly je "was een beetje dom". maar ja… | 11 jan. '15 |
| Priyanka | Echt levensgevaarlijk die Elly af en toe maar als… | 11 jan. '15 |
| Janneke Bakkenes | Jullie maken wat mee zeg. Vergis ik me of......is… | 10 jan. '15 |
| Petra | gezellig hoor met het campertje, en wat is dat heerlijk… | 9 jan. '15 |
| Jan en Jannie Tieben. | Lief Campertje. Doe voorzichtig. Pas goed op. Groetjes.… | 8 jan. '15 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Nou, nou, nou, het was me het weekje wel weer. 'K… | 7 jan. '15 |
| Janneke Bakkenes | Je verteld zo mooi, het is net alsof we naast je in… | 6 jan. '15 |
| Priyanka | Leuk verhaal El en ja inderdaad 1 foto voor 1 Cream… | 5 jan. '15 |
| Wim klein gotink | happy new year to you so far away. have a nice yourney… | 4 jan. '15 |
| Wim klein gotink | een engel met een b ervoor, super! Geniet van jullie… | 4 jan. '15 |
| Ernette Mandersloot | He meiden. .wat een mooie foto's. Bon die beach… | 4 jan. '15 |
| Marjolein van Duinen | Hoi Elly, We hoorden van je ouders over je spannende… | 4 jan. '15 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Ik geniet van jullie genieten en de prachtige verhalen.… | 4 jan. '15 |
| Carl en Coby | Hoi Elly, Gelukkig nieuwjaar en gefeliciteerd met… | 2 jan. '15 |
| Jan en Jannie Tieben. | Hallo Elly, We volgen je al de hele reis. Geweldig… | 31 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | happy New Year schat. Veel plezier met Priy. (Priy… | 31 dec. '14 |
| Ernette Mandersloot | Leuk voor priyanka. Mooie verrassing denk ik. Ik vind… | 31 dec. '14 |
| Petra | hoi Elly Was weer een prachtig verhaal om te lezen… | 30 dec. '14 |
| Bas en Pauline | Hey Elly, super leuk om al je verhalen te lezen :)… | 30 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Hoe mooi de ervaring ook is ...niks voor mij. (veel… | 29 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Je beleeft wel van alles zo | 29 dec. '14 |
| Ernette Mandersloot | Wat een mooie foto's van al dat eten..en nu op… | 29 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | hehe eindelijk de wifi weer hersteld. gelukkig toch… | 27 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | hoi El, al die beachshows zijn die vrij toegankelijk… | 24 dec. '14 |
| Ernette Mandersloot | Jeetje el..wat een verschrikkelijke tocht dit. Verstandig… | 23 dec. '14 |
| Astrid | hoi elly ik heb deze week pas van je blog gehoord… | 22 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Wie piest er nou buiten de pot (boot). dit was ook… | 20 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Niets voor mij dat geschommel op zo"n ruige zee!… | 18 dec. '14 |
| Ernette Mandersloot | He meis.. Super dat je het zo leuk hebt. Ko pi pi… | 17 dec. '14 |
| Wim klein gotink | wij hebben bij ons in het bedrijf een kreet wat voor… | 17 dec. '14 |
| Priyanka | Leuk verhaal Elly!! Doe de laaste paar dagen nog voorzichtig… | 17 dec. '14 |
| Thea koning | Wauw globetrotter! ! Via kerstkaart van je moeder… | 17 dec. '14 |
| Joke | Hoi Elly, wat leuk om zo je verhaal te lezen en heerlijk… | 17 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | hai lieverd, ik zag gisteren je kameel op je kast… | 16 dec. '14 |
| Priyanka | Ohhh... lees nu dat pa het schreef... Moet dit nou… | 14 dec. '14 |
| Priyanka | Lies moet dit nou ;)... Snik snik tis al erg genoeg..maar… | 14 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Fijn dat je alweer opknapt. Ik (pa) heb gisteren teambuilding… | 12 dec. '14 |
| Joke Threels | Hoi Elly, zojuist al jouw verhalen gelezen. Geweldig… | 12 dec. '14 |


- Kitty: Nou Elly, geweldige verhalen…
- Carl en Coby: Erg leuke verhalen en belevenissen…
- Janneke Bakkenes: Beter vertrekken met het…
- Joke Threels: Goede vlucht of je bent alweer…
- Dirk Hoefman: Boot stuk? Sjoemeldiesel…
Alle reacties »