Reacties
Reacties 151 - 200 van 212
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Petra | Weer een prachtig verhaal Elly, leuk om je zo te volgen.… | 12 dec. '14 |
| Priyanka | Beterschap snellie | 11 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Weer allemaal leuke dingen beleeft, maar voor nu en… | 11 dec. '14 |
| Ernette Mandersloot | He meis..Wil je echt rustig aan doen. Zoiets kan heel… | 11 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Borabora....ik dacht dat dat een bepaalde wind was?… | 8 dec. '14 |
| Dirk Hoefman | Hoi, maar even niet noordelijker gaan, lijkt me en… | 8 dec. '14 |
| Priyanka | Mazzelaar ben je ook!!! Haha leuk verhaal werderom | 8 dec. '14 |
| Ernette Mandersloot | Haha..wat een verhaal weer. Ik vind het zo ongelooflijk… | 7 dec. '14 |
| Ernette Mandersloot | Die eerste foto dat is echt een postkaartje. .wat… | 4 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Waarom had je geen goed gevoel bij die plek? Ga je… | 4 dec. '14 |
| Priyanka | Mooie foto's ziet er inderdaad gezellig uit!!! | 3 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Jij hebt straks vast de beste tips voor de reisbureaus… | 1 dec. '14 |
| Janneke Bakkenes | Leuk, altijd weer fijn om iets van jouw te lezen! | 1 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | he, wat een nare verhalen weer , maar niet heus. ik… | 1 dec. '14 |
| Priyanka | Haha leuk verhaal | 1 dec. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | goeie genade, het houdt maar niet op met genieten.… | 29 nov. '14 |
| Iris | Hahaha, die zeekomkommer! | 29 nov. '14 |
| Priyanka | Mooie foto's en leuke trip!! | 29 nov. '14 |
| Ernette Mandersloot | Wat een leuk verhaal weer..echt een belevenis. En… | 29 nov. '14 |
| Priyanka | Wat zal jij straks thuis een goede conditie hebben… | 26 nov. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | Bedankt voor de mooie natuur foto,s en laat ons maar… | 25 nov. '14 |
| Priyanka | Hahahaha wat een verhaal!! Die garderense krijgen… | 25 nov. '14 |
| Janneke Bakkenes | Tjonge, jonge..je wordt nog een volleerd reiziger… | 24 nov. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | that's my girl. Poot stijf houden. xxx mam | 24 nov. '14 |
| Ernette Mandersloot | Goed gedaan joh..je niet af laten zetten. Maar dat… | 24 nov. '14 |
| Dirk Hoefman | Ha Elly, hemeltje. Jij ziet in 1 maand meer van de… | 23 nov. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | al die drank moet een keer kunnen . Je bent iedere… | 22 nov. '14 |
| Priyanka | Ik hoor het al..drank in overvloed | 22 nov. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | leuk jurkje heb je aan op dat bruggetje. xxx mam | 20 nov. '14 |
| Priyanka | Tis gewoon niet leuk meer hoe jaloers ik hier allemaal… | 19 nov. '14 |
| Priyanka | Wat een avontuur,.. en zeker leuke dingen gedaan!! | 17 nov. '14 |
| Priyanka | Ohhhh wauw wat een leuke verhalen!!! | 16 nov. '14 |
| Nanja | El wat stoer van je insecten eten!! Hoe smaakte het??… | 16 nov. '14 |
| Janneke Bakkenes | geweldig! | 14 nov. '14 |
| Petra | Heel erg leuk om jou verhalen te lezen. Hoef niet… | 14 nov. '14 |
| Ernette Mandersloot | Het is gewoon super leuk om die verhalen te lezen,… | 14 nov. '14 |
| Janneke Bakkenes | Wordt schrijfster El, je schrijft geweldig! | 12 nov. '14 |
| Ernette Mandersloot | Jeetje dit maak ik nog niet in een jaar mee. Superleuk… | 12 nov. '14 |
| Dorien | Klinkt km goed Mevrouw Snel Have fun | 11 nov. '14 |
| Anniek | Hoi Elly! Wat een leuke stukjes zeg! Je maakt heel… | 11 nov. '14 |
| Priyanka | Klinkt allemaal super leuk!!! | 11 nov. '14 |
| Janneke Bakkenes | Wat een belevenissen zeg en je hebt groot gelijk dat… | 10 nov. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | kind,kind,kind wat geweldig allemaal maar kom je op… | 10 nov. '14 |
| Iris | Oh! Joyce Thielen! Dat klopt Eveline :) | 7 nov. '14 |
| Lies Snel - Klein Gotink | super | 5 nov. '14 |
| Janneke Bakkenes | Ha die Elly Nog geen week weg en al zoveel moois gezien!!… | 5 nov. '14 |
| Priyanka | Door Priyanka: Dat lijkt me ook geweldig, zo mooi… | 5 nov. '14 |
| Priyanka | Dat lijkt me ook geweldig, zo mooi al die lichtjes… | 5 nov. '14 |
| Kristel | Heej Elly, Ziet er goed uit. Mooie foto's :)… | 4 nov. '14 |
| Ryan | Heey Elly!! Super zeg mooie foto's ook :) ziet… | 4 nov. '14 |


- Kitty: Nou Elly, geweldige verhalen…
- Carl en Coby: Erg leuke verhalen en belevenissen…
- Janneke Bakkenes: Beter vertrekken met het…
- Joke Threels: Goede vlucht of je bent alweer…
- Dirk Hoefman: Boot stuk? Sjoemeldiesel…
Alle reacties »